Love is in the air

Äntligen börjar våren göra sig påmind! Det är så underbart så jag vet inte hur jag ska beskriva det. Jag har verkligen längtat efter det här. Det kanske har märkts om man läser här ofta, hehe.

Helgen har varit hur bra som helst. Var i Stockholm med älsklingen och skämde bort oss. Vi firade ett år förra veckan så det var lite därför också. Vet inte om man kunde bli lyckligare än jag redan är av resan, men tydligen fattigare. Har utökat garderoben en aning kan man säga. Mycket härligt såhär när vårsolen börjar värma på.

Bara för att våren börjar komma betyder ju inte det att plugget avtar, snarare tvärtom. Det är snart dags för påsklov och då kommer allt på en gång. Har verkligen noll koll på hur mycket grejer jag har till nästa vecka. Det enda jag vet är att det är en hel del. Dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0