Mars är fylld med födelsedagar

Det blev sängliggande igår och är hemma idag. Lite piggare som tur är. Så det går åt rätt håll. Blir nog skola på torsdag, eftersom jag är ledig på onsdagar.

Har suttit och fixat lite förberedelser inför allt vad söka jobb innebär. Att skriva ett personligt brev är svårare än man tror. Men jag har iaf fått ihop en del. Ska ta mig en dusch nu, ringa mormor och snacka lite skit med henne och sen blir det lite plugg tror jag. Måste försöka få lite gjort.

Ikväll blir det kanske ett besök hemma hos Filips lillebror Gabriel som fyller 18 år. Vi får se hur jag mår, men det vore ju trevligt att få vara med och fira honom. Men som sagt, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0