Oroligheterna strömmar in

Sitter hemma hos Filip med världens magknip. Magen har börjat göra totala upproret och jag vet inte varför. Oroligheterna började redan i söndags kväll och har fortfarande inte upphört. En orolighet leder då till en annan. Jag ska till Sthlm imorgon med Linnéa och träffa Shirley Clamp, hur ska det gå om magen fortsätter såhär? Är ärligt talat lite nevös över detta. Men det finns ju inget mer att göra än att försöka få magen tillbaka på banan. Det blir "bra-mat-för-magen" diet för mig idag helt enkelt, haha.

Nej kanske är dags att börja skriva på en packlista, så man inte glömmer något den här gången. Jag tänker ju då inte på minneskort eller så, nej nej. Men det är ju inte så lätt att alltid komma ihåg allt. Så bäst att skriva en lista den här gången, haha. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0