Det sista rycket

Nu är det ju så nära. Sitter här hemma och ska göra min allra sista inlämningsuppgift någonsin under gymnasietiden. Det allra sista jag lämnar in. Det är så stort på något vis. Sen är det över! Nu gäller det ju bara att man tar tag i det och ser till att det blir gjort. Men som rubriken lyder, det är verkligen sista rycket nu!

Var ute på landet igår. Det är så otroligt underbart. Varenda gång tänker man, precis innan man åker dit, hur skönt det kommer bli att komma ut dit. Komma ut till lugnet och stillheten. Ingen stress överhuvudtaget. Men varje gång blir man lika förvånad över hur lugnt och stillsamt det är. Älskar miljön också. Kan aldrig låta bli att ta kort, så det gjorde jag även igår. Det visar jag kanske upp senare. För nu måste jag plugga!

See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0