Man sitter liksom fast

Jag börjar se ljuset i mörkret när det gäller skolan. Igår gjorde jag klart en restuppgift och idag en annan, fast i samma ämne. Men nu återstår bara en restuppgift och projektarbetet. Som sagt, det går framåt. Men man sitter ju helt klart fast inomhus med allt plugg för tillfället. Men så länge det blir klart snart så kan jag väl stå ut i två veckor till iaf :)

Har bestämt mig för att min sista restuppgift får bli mogrondagens uppdrag när jag kommit hem från tvåernas lektion som jag ska vara med på. Jag missade ju aktivitetsdagen förra året när jag åkte till Spanien för min praktik. Så nu är det dags att ta igen det med tvåerna. Imorgon ska jag helt enkelt bli uppdaterad om hur klassen har tänkt sig och vi ska få all information från dem vad vi ska göra. Har en känsla av att det kommer bli kaos, men vi får väl se.

Nej nu ska jag forsätta kolla på "112 på liv och död". Det var länge sen man fick kolla på hela det programmet.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Skönt att det snart är över då kan man glömma allt vad plugg innebär. Åh det där programmet är så bra. Lycka till i morgon och ha det så roligt :) <3

2010-05-11 @ 22:39:18
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0