Överraskningarnas månad

Maj är verkligen en månad fylld med överraskningar. Det är ju både på ont och gott måste jag ju säga. Om det är jag som ligger bakom överraskningen kan man ju näst intill räkna med att jag försäger mig. Det bara är så, haha. Men som tur är så är det ju inte jag som ligger bakom mer än en överraskning denna månad. Filip fyller år om en dryg vecka och då är det ju en massa överraskningar som väntar. Eller ja, presenter kan man ju översätta det med i det här fallet, haha.

Igår när jag och Filip var hemma för att grilla med min familj så blev det ännu mer hemligheter. Jag fick sätta mig och prova en massa ringar som mamma har. Jag fick inte fråga någonting, vilket är något som är omöjligt om man heter Anna, haha. Så det klart att jag frågade varför och jag fick reda på lite iaf. Men mer än att det är en studentpresent får jag inte veta. Det är ju typsiskt.

Så idag när man precis smält gårdagens överraskningar så börjar Ellen säga att hon har en överraskning till mig ikväll. Hon ska åka iväg med Alexandra och Elisa till Borås och se Shirleys konsert "Go'kväll mitt namn är Shirley Clamp", den jag och Linnéa såg i Katrineholm! Är så avundsjuk just nu för jag önskar jag också kunde följa med. Men livet kom ivägen helt enket. Men är ändå nyfiken på vad det är de har i kikarn för ikväll.. Ja, det visar ju sig helt enkelt. Jag skulle ha mobilen med mig och på. Det ska väl inte så svårt att lyda?

Nu ska jag sätta mig med något som inte är en överraskning. Mitt plugg. Det dök ju inte direkt upp från ingenstans. Har försökt plugga lite mer eller mindre under dagen, men det är inte så lätt just nu av olika anledningar. Men nu är det bara att kämpa på för på fredag ska allt vara inne!

Studenten, here I come! :D

Kommentarer
Postat av: Inte allt för hemligbeundrare..

Överraskningar, man kan inte få några ledtrådar (A)

2010-05-08 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0