Usch, fy, blä!

Om min tisdag var en skit dag så vet jag inte riktigt vad jag ska kalla den här dagen! En katastrof utan dess like. Skolan gör mig bara stressad och arg nu. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Håller på och bli tokig. Tur det är slut snart. Hoppas man får betyg i allt till dess bara. Jag ska lägga manken till men frågan är ju bara, kommer alla andra göra det?

En ledig fredag imorgon. Den kommer gå åt till att plugga arslet av mig. Kul liv man har såhär innan studenten. Tur det är slut sen. Så länge jag får ett jobb vill säga. För annars blir det universitetet till hösten. I don't hope so. Skoltrött är bara förnamnet. Men det kanske går över bara man slipper den här j*vla skolan! En skola som inte fungerar över huvudtaget. Bara så ni vet!

Nej ska väl ta tag i det där plugget. Kan väl inte fly längre. På med lite musik så kanske man kan hålla humöret lite uppe iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0