Vart hittar man delete?

Jag har haft en riktigt dålig dag idag. Började med att jag gick upp på tok för sent. Det var så otroligt svårt att komma ur sängen i morse. Den var sådär extra skön just då jag skulle gå upp och det slutade med att jag gick upp 1 timme och 15 minuter för sent. Men jag kom till skolan i mycket god tid ändå.

Väl i skolan spårade allt ur totalt. Det var allt ifrån datorer som krånglade till personer som irriterade mig något så grymt. Det är helt sanslöst hur mycket denna person stör mig just nu. Det är så himla skönt att det äntligen bara är en månad kvar till studenten! Ännu mer tur är väl att jag bara har psykologi en gång i veckan så jag slipper se honom.

En riktig otursdag är det jag haft idag och man önskar ju bara att man kunde hitta livets deleteknapp ibland. Det som skrämmer mig lite är att jag ser ett litet samband med mina otursdagar. De inträffar ovanligt ofta den fjärde dagen i månaden. Därför är jag lite orolig över att självaste studenten är den fjärde juni. Jag kan ju näst intill lova att det kommer regna på studenten!

Imorgon blir det ingen ledig dag. Vi ska till Stockholm med historian. Det kan blir mycket intressant. Så det blir uppstigning tidigt imorgon med. Lite jobbigt faktiskt. Men ska bli kul ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0