Är det den rätta?

Jag var på stan igår och uträttade lite ärenden. Jag skulle bl.a. bestämma mig för vilken telefon jag vill köpa. Jag tror jag har bestämt mig nu. Det jobbiga är ju att den finns ju inte i lager någonstans. Och jag har lärt mig att beställa telefoner så kan man få vänta i evigheter. Så det blir nog till och vänta tills de får in de iaf. Men jag vet inte. Är ju rätt sugen på att fixa allt nu.



Jag tror det får bli den här telefonen. En HTC Wildfire. Sen är det ju det här med abonnemang och vart man ska köpa själva telefonen. Ska man köpa den utan abonnemang och sen fixa det eller ska man köpa den med abonnemang? Varför ska allt bli så himla krångligt nu för?

Kommentarer
Postat av: alexthell

Sv: ehehe ja xD

Nej inte riktigt alla men lite mer än hälften iaf :)

2010-10-06 @ 12:54:04
URL: http://alexthell.com
Postat av: sanita

sv: jag har haft en blogg :) men bytte till devote, nu förstår jag mer på devote, det är mycket bättre där faktiskt (enklare t.o.m och roligare inehåll :D

2010-10-06 @ 16:58:01
URL: http://ssanita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0