Dags att slå till

Ännu en snorig dag. Blev väckt av Filip vid halv 8 tiden för att gå ut och lägga i mer pengar till bilen. Eftersom vi har byggarbetsplats vägg i vägg med oss så gick det inte att somna om sen. Lagom kul när man helst bara vill sova när man inte mår så bra. Tur att det i alla fall är bättre idag.

Har funderat på att gå ut och hjälpa till lite. Varför inte slå till nu när de ändå är här menar jag? Ja då menar jag ju  slå till den jäveln som har den hemska maskinen som gör att hela vår lägenhet skakar! Håller på och bli tokig. Som tur är så har de nog lunch nu. Kanske ska springa upp och gömma mig där uppe så när de kommer kan jag "slå till".


Vad tror ni, är det han som är på andra sidan väggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0