Det är vad man kallar vinst

Matchen med småttingarna gick riktigt bra. De vann till slut med 11-7 emot Kumla. Jag var helt skakig efter matchen. De är ju så himla duktiga när de väl vill. Sen är jag en stolt tränare som inte fick en enda utvisning mot vårat lag! De andra laget fick dock 3 utvisningar vilket vi tog till vår fördel. Mycket bra jobbat småttingar!

När jag kom hem sattes soffan ihop det sista. Som alltid så fattades det ju såklart en skruv och lite sånt, så efter en tripp till soffaffären så var även soffan klar. Mycket skönt och riktigt snygg är det ju också. Kommer nog bilder på den senare.

Nu ska jag umgås lite med min sambo innan han ska dra iväg på lagfest. Senare kommer också Pernilla hit och vi ska ha lite lördagsmys! Ska bli roligt värre :)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Hästhoppning. Har du haft en bra vecka då? :)

2010-10-02 @ 22:16:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0