Efterlyst

Träningen idag gick inte lika bra som det brukar. Vet vad som är problemet men det går inte så jättemkt och göra åt just nu. Men förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka.

Just nu tittar jag på efterlyst med Filip. Eller ja, Filip har fått sin efterlängtade Iphone 4 så han sitter djupt inne i den. Men det gör ingenting för jag är så himla trött efter den här träningen idag så nu är det skönt att bara sitta och ta det lugnt.

Imorgon är en ny dag och då ska Linnéa komma in till stan och vi ska åka tillbaka till gamla hederliga Risbergska för att hälsa på alla lärare. Vi har varit därifrån för länge nu, haha. Jag menar det är ju redan oktober ;) Sen blir det en tripp in the city och lite lunch. Det blir mkt trevlans!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jaa vi hade väldigt trevligt :D och lärarna med eftersom vi kom, haha ;) lika trevligt blir det på lördag, lite pyssel och hemligheter;) :D <3

2010-10-07 @ 18:28:16
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag fick åka ner till min skola igen i ösregnet och nu sitter jag här och pluggar matte med böckerna jag hämtade och fryser. Usch för regn. :(

2010-10-07 @ 18:35:06
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0