Ett år i trafiken

Det var ett tag sen jag skrev nu, men jag jobbar och står i. Eller ja, just nu ligger jag mest hemma och är sjuk. Har sjukanmält mig för resten av veckan för att en gång för alla bli helt frisk. Har ju varit lite si och så med det.

Idag är en lite speciell dag, mer än att jag fått en liten släng av ögonfluss. Jag har nämligen haft körkort i ett år! Ja, jag vet mamma vad du kommer säga. Jag har haft tillstånd att köra i ett år. Mitt körkort blev stulet/borttappat/fått-ben-och-gått-ifrån-mig för ganska så länge sen och jag har inte fått tummen ur och fixat mig ett nytt. Men kanske ska fira med att fixa ett nytt nu.


Kommentarer
Postat av: /Mamma

;-), du känner mej....

Grattis iallafall till 1 årsdagen!

2010-10-27 @ 18:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0