Ska det räknas som ett tecken?

Igår kväll innan jag somnade låg jag och tänkte på olika roliga träningsformer utan kroppskontakt. Får ju inte spela innebandy fram tills nyår för att det finns en risk att min mjälte och lever brister om jag får ett slag emot dem. Därför riskerar jag inget, även om jag är fruktansvärt sugen på att spela igen. Mina tankar förde sig snabbt till dans, närmare bestämt afrikansk dans.

Efter en god natts sömn går jag upp och sätter på tv:n. Som vanligt slås tean på, kan ju tv-tablån utantill vid det här laget. The Tyra Banks Show är på trean vid denna tidpunkt och vad är med igenom hela programmet tro? Afrikansk dans! Kanske ska kolla om det finns några kurser, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Ingela

Medley har AfroPowerDance om du har ngn sån simhall i närheten:)

2010-10-03 @ 17:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0