Är det en förkylning tro?

Sitter just nu med en skål med soppa. Har varit på IKEA och köpt ännu mer små prylar till lägenheten. Sånt där som man inte tänker på att man behöver. Sen köpte vi även en tvbänk. Lite större grejer så där. Men det fick plats i Filips mammas lilla bil. Helt otroligt egentligen.

Har i några dagar haft en väldigt obeväm och jobbiga smärta i min hals. Har hela tiden tyckt det känts lite konstigt. Vi har försökt på alla sätt och vis att lista ut vad det kan ha varit. Igår trodde vi att jag lyckats få halsbränna, men det visade sig vara fel. Innan jag gick till sängs igår märkte jag att jag var jättesvullen på ena sidan av halsen, just den jag har ont i då så klart. Är dessutom helt röd. Inte konstigt att jag har haft känslan att det sitter något ivägen.

Nu hoppas jag bara på att jag inte dragit på mig något mer allvarligt än en vanlig sketen förkylning. Ska försöka plugga lite nu och hoppas att jag tar mig igenom allt plugg. Har egentligen ingen ork alls, men det spelar ingen roll. Allt ska vara klart imorgon! Det är så typiskt att dra på sig något sånt här då också...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Skänker ett ♥ till dig:)

2010-09-06 @ 21:36:04
URL: http://briellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0