En irriterande morgon

Min morgon började ju då inte helt okej. Det började med att jag fick sms av Filips jobbarkompis kl 7. Eftersom Filips telefonnummer hade stängts av så hörde hon av sig till mig. Men nu har Filip kommit på att hans nummer är ju inte avstängt. Han har ju fått det nya från Telia. Heja Filip ;) <3

När jag ignorerat sms:et och somnat om så självklart börjar de bygga i trappuppgången i huset brevid. De håller på och gör om byggnaden till lägenheter och vägg i vägg med vårat sovrum har vi deras trappuppgång. Det låter ärligt talat som att de står med de där hemska maskinerna i vårat sovrum!

Hur som helst lyckades jag somna om till allt oväsen, fråga mig inte hur. Vad händer då? Självklart så ringer någon på min telefon. Vid det här laget är jag så fruktansvärt sur så jag tittar på telefonen, konstaterar att det är ett dolt nummer och bestämmer mig för att de får ringa upp när jag vaknat till igen.

Som ni kanske förstår så var jag rätt irriterad vid det här laget och tänkte att det är ingen idé att försöka sova längre. Då händer det som irriterar mig mest. Då slutar allt. Det blir helt knäpptyst! Hur irriterande är inte det? Fruktansvärt irriterande helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Alina

nej vad jobbigt! krya på dig!

med mig är det helt okej=)

2010-09-21 @ 12:37:28
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Max

Är det du på bilden...? ;)

2010-09-21 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0