Fredags"mys"

Så har det redan hunnit bli fredag. Tänk vad tiden går fort. Snart är det en vecka sen jag var på akutvårdcentralen och mådde så dåligt att jag knappt kunde gå. Det är som bortblåst och nu sitter jag istället och försöker övertala mig själv om att inte börja sätta igång med en massa projekt. Även om det är jobbigt att vara trött hela tiden så känns det ändå som att jag hellre är trött än har den där hemska smärtan!

Under en veckas tid snart har hela min familj tjatat på mig att jag borde lägga upp den bild som de tog på min hals när jag var som sjukast. Jag har inte velat för det ser inte mysigt ut alltså. Men de har väl övertalat mig antar jag.

Jag tänkte så här att jag lägger upp bilden som en miniatyr så får ni klicka upp den om ni vill.



Ni som tittar kan ju jämföra med era friska halsar så ser ni skillnaden. Mysigt va?


Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att han inte vill pussa dig ;-)

2010-09-17 @ 16:42:50
Postat av: Emelie

Aj, förstår att du haft ont!!!

Hoppas det är bättre nu :)



Kram

2010-09-17 @ 17:44:23
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: Max

Inte så hångelvänligt, men det går över! Själv är jag fortfarande jättetrött.... :-( Hoppas iaf ni trivs jättebra i nya lyan! Krya! :-)

2010-09-17 @ 23:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0