Fredagsmys

De två senaste dagarna har jag inte gjort någonting annat än suttit med mitt plugg. Jag vet inte hur många ggr jag har frågat mig själv om varför jag gett mig in på det här. Inte bara det att man inte förstår språket som jurister använder, när man väl förstår så ska man koppla ihop allt också. Det är verkligen inte lätt.

Men nu har jag bestämt mig för att det är slut på plugget för idag och dags för fredagsmys. Jag har fått extremt mycket gjort idag. Det tack vare mamma som hjälpte mig hela kvällen igår att ens förstå den här nedrans texten. Nu är jag med på noterna, förhoppningsvis. Det återstår att se på måndag, haha. Men det är en hel helg bort. Nu är det dags för freeeeeedaaaaagsmyyyys *OLW's reklam*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0