I väntan på sängdags

Sitter just nu i soffan, helt slut, och väntar på att Filip ska komma hem från jobbet. Han har blivit tvungen att jobba över, idag igen. Men förhoppningsvis är det sista veckan som han måste göra det. Men det märker vi.

Träningen med grabbarna gick jättebra idag. Det märks att de blir äldre, på både gott och ont. De börjar bli tonåringar. Väljer att inte kommentera det mer än så, haha. Imorgon är sista träningen innan de ska iväg på cup i helgen så då är det bara och köra.

Har precis svalt den utmärkta middagen jag helt på egen hand slängt ihop. Utan recept vill jag tillägga. Jag har aldrig varit någon master chef direkt, men nu börjar jag helt enkelt fatta galoppen. Hoppas att Filip tkr detsamma eftersom han får det i matlåda imorgon, haha.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad blev det för god mat då? =)

2010-09-22 @ 09:57:05
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-23 @ 14:14:27
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0