Lägesrapport

Från att fått veta i lördags att jag fått körtelfeber tills nu har varit en ganska så intressant tid. Ena dagen har man så ont i halsen så man vet knappt inte vart man ska ta vägen. Då tar man sina små piller och så vips så är smärtan spårlöst försvunnen. Andra dagen har man ont men inte så farligt, men är så trött så det känns som man skulle kunna sova en vecka i streck.

Idag när jag vaknade blev jag mycket fundersam. Jag hade inte ont i halsen alls men så fruktansvärt täppt i näsan. Jag låg bara och väntade på att snart så vaknar jag till så pass mycket att jag får så där ont igen, men det kom aldrig. Men nu ska vi ju då inte hoppa upp och sätta oss på att jag har fått bort smärtan i halsen. För det här, har jag lärt mig vid det här laget, kan vara tillfälligt. Men det var ju skönt att vakna upp utan smärta för en gångs skull på exakt två veckors tid idag.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Hör av mig lite senare, det kan jag näst intill lova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0