Låååång fredag!

Så var det en ny dag. Vaknade kl 7 i morse och kunde inte somna om. Låg vaken i sängen och till slut somnade jag till en stund men vaknade efter bara någon timme igen. Inte direkt vad jag hade planerat för dagen.

Dagarna börjar kännas väldigt tomma och meningslösa just nu. Jag orkar mer och mer men inte tillräckligt för att kunna börja jobba. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska fylla dagarna med. Det blir mest att sitta och vänta ut att dagen ska gå.

Häromdagen hade jag iaf lite och göra. Jag tog mig iväg till frisören, vilket var behövligt! Tänkte visa en före och efter bild.


Hope you like it! Det gör i alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: Ingela

I like it! <3

2010-09-27 @ 08:26:24
Postat av: Emelie

VAd köpte du för skoj på marieberg då? :)

2010-09-27 @ 22:19:56
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0