Världsproblem på hög nivå

Har idag varit på universitetet för att genomlida 45 minuter helt i onödan, kändes det som iaf. Jag mår fortfarande inte alls bra och har bestämt mig för att imorgon är det dags att ringa till vårdcentralen. Men det blir efter 2 timmar på universitetet. Tänk att man behöver sätta upp ett schema för att få in sin hälsa nu för tiden, haha.

Jag är helt slut men jag har två st måsten idag. Jag måste gå till ica och hämta upp mitt paket med lagboken och jag måste köpa mer sminkborttagning. Det känns inte som så jättejobbiga saker, men just idag är det världsproblem.

Dags att ta tag i världsproblemen för att se kunna ligga och slumra i soffan resten av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0