En dag som denna

Det händer inte så värst mycket nu när allt är vardag. Men på lördag drar allt spännande igång igen då jag ska iväg och se Shirley's angels på Pride i Stockholm. Ska bli riktigt roligt. Har alltid velat vara med under i alla fall någon dag under Pride festivalen. Så nu kan jag pricka av det på listan också!

Idag åkte jag in till staden för att äta lunch ihop med min underbara vän Pernilla! Vi hade inte setts på ett tag och det slutar alltid i låååånga konversationer. Så nu är vi uppdaterade igen och har läget under kontroll.

Just precis nu är det faktiskt dags för lilla mig att gå och lägga sig. Försöker vända tillbaka på dygnet, men vi får väl se hur det går... Det visar sig helt enkelt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0