En liten uppdatering

Efter mitt lilla äventyr i helgen, då sömn inte direkt var prio ett, var jag verkligen helt slut. Så jag fick mig en riktigt god natts sömn i natt och vaknade faktiskt någorlunda utvilad under förmiddagen idag. Ja det fick helt enkelt bli en rejäl sovmorgon. Men jag kände mig värd detta. 

På schemat idag står ett besök på Köpings sjukhus där mormor fortfarande är kvar. Hon mår mycket bättre, och det glädjer mig enormt, men de har lite prover kvar att göra tycker de. Så de blir en tripp till henne så fort min sega bror har lust att höra av sig. Han ville följa med men det här med tider är inte direkt så viktigt för honom.. 

Senare idag kommer förhoppningsvis det jag vet att ganska många har väntat på nu. Lite bilder ifrån Gränna. Jag och Johan är ensamma hemma så det ska nog hinnas med att göras. Men som sagt, mormor är idag första prio och sen kommer bilderna. Tycker det är en rätt schysst deal, eller vad säger ni? 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0