Har inte en aning

Det har inte blivit så mycket uppdaterat under den senaste veckan. Det har helt enkelt med och göra att det faktiskt inte händer så himla mycket. Tycker det känns tråkigt att uppdatera om ingenting, även om jag gör det ibland också.

Sen sist så har jag börjat jobba igen. Är på min favorit förskola där jag trivs så himla bra, så just nu leker livet. Håller på och försöker få ihop allt som har med Au pair sökandet och göra och det har blivit väldigt mycket grejer nu på senaste tiden. Tusentals papper som ska fyllas i hit och dit. Har inte ens fått allt som ska fixas heller, så det lär ju ta ett tag innan jag kommer iväg.

Ikväll är jag ensam hemma. Johan är kvar på Cypern och kommer hem imorgon och mamma och Fredrik är ute och äter middag för att fira deras 4 år som gifta. Själv tänkte jag slänga ihop en pastasallad till kvällsmat. Men en titt förbi affären kan ju ändra den saken, det vet man ju. Mer spännande än så blir det inte ikväll, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0