Lugnet före stormen

Idag finns det massor och göra. Eftersom det regnade långt in på natten igår så blev det ingen springtur igår, så det förbereds det för idag. Sen är det ju alla de där hundratals papperna som ska fixas också. Börjar redan tröttna på dem, och det är inte slut på långa vägar. Det ska sökas visum och sånt också. Herre min gud.

Imorgon blir dock en dag helt utan några tråkigheter. Då kommer Sanna Nielsen till Örebro för att besöka Vox festivalen. Så Jennifer kommer till stan och jag och Linnéa får äran att umgås med henne hela eftermiddagen och kvällen! Ska bli jättekul och se/träffa Sanna igen också. Det var väldigt länge sen nu!


Foto: Jag!

Men nu är det dags att försöka se över de där papperna i alla fall. Mamma ska hjälpa mig senare ikväll med det sista, men tills dess får jag försöka på egen hand.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ska verkligen bli jätteroligt! :) lycka till med alla papper ;) vi ses i morgon <3

2011-08-20 @ 14:52:37
URL: http://linneaaaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0