Så var det där med kartor

Vaknade med träningsvärk i rumpan. Men jag ska vara glad att det bara är där jag har träningsvärk efter springturen igår. Är lite skönt att ha träningsvärk också, då vet man att man har gjort rätt!

Fick det stora nöjet att köra ut min bror till halkan idag. Banan ligger ju mitt ute i ingenstans så jag hade bett min bror att ta ut en karta. Det slutade ju så klart med att jag fick ta ut kartan eftersom han inte riktigt förstod hur man skulle göra. Går han it-linjen på gymnasiet eller? Men det är ju sommarlov nu, så vad kan man begära egentligen?

Väl i bilen så hittade jag en ganska lång bit utan kartans hjälp, men sa åt min bror att hålla koll på vart vi var. Allt slutade med att jag körde bil och läste kartan själv efter att min bror kommit på att han faktiskt fick ig i orientering på högstadiet. Känns som att det är en sådan information man vill ha innan man åker iväg och inte under tidens gång! Vi kom i alla fall dit och jag ska tillbaka och hämta honom vid fyra tiden. Men nu hittar jag ju i alla fall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0