Träning är bra för hela kroppen

Visst låter det bra "Träning är bra för hela kroppen"? Det tyckte jag också innan min springtur idag. För jag hade gett mig f*n på att jag ska komma i form igen nu. Så varför inte börja med att ta en springtur tänkte jag. Men det här med att vara lite förberedd var inte riktigt inräknad. Jag hade ätit två mackor och inte druckit något på hela dagen. Detta kom jag på mitt under springturen! Det slutade med att jag låg i gräset med kramp i nästan hela kroppen. Men jag sprang i lite mer än 30 minuter innan dess, vilket var mitt mål. Så jag är nöjd ändå. Frågan är hur jag ska kunna övertala mig själv om att göra om detta!

Det finns ju ännu en fråga som jag ställer mig just nu. Hur kommer min kropp må imorgon? Tajmingen är ju inte den bästa eftersom jag ska till Stockholm och se bl.a. Shirley's angels på Pride festivalen! Det ska bli så himla kul!! Jag längtar, och packar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0