Det blir inte alltid som man tänkt sig

Vill börja med att tacka för alla fina kommentarer både här på bloggen och på facebook om bilderna jag la upp häromdagen. Jätteroligt att höra och det får mig bara att vilja dela med mig av mer. Har tyvärr inget mer just nu, men det kommer nog ska ni se :)

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Linnéa och Malin skulle kommit in till stan och vi skulle gå ut och äta lite och sen hem till mig och fika och fira mig lite så här i förväg. Malin ska nämligen åka iväg och vara borta väldigt länge så hon skulle missa min 20 års dag. Men jag är fortfarande sjuk och sitter mest och hostar och snorar just nu. Har sovit bort halva dagen också.

Så dagen blir lite annorlunda kan man ju säga. Istället för att fira med vännerna ligger jag i soffan och nyser och hostar. Som det ser ut nu blir det inget jobb imorgon. Men det återstår att se. Kanske är bäst att vara hemma så jag blir ordentligt frisk. Vill ju inte att det ska bli som förra gången när jag lyckades vara sjuk från och till i nästan 3 veckor. Det är så typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0