Det nya året

Ett nytt år har nu börjat. Förra året var ett spännande år med student, flytt, jobb, en snabb visit på universitetet och mycket mycket annat. Detta år förväntas inte bli sämre. Om två veckor fyller jag 20 år, bara det är ganska stort. Så det ska nog kunna bli ett rätt bra år det här med.

Det nya året började bra med lite ledighet såhär en måndag. Det lite tråkigare är ju att jag inte känner mig helt kry. Har ont i halsen och vaknade med huvudvärk. Men det är ju inte en så jobbig vecka som tur är. Ledigt på torsdag och planering på fredag. Jobbdag utan barn vill säga. Har jag tur så lyckas jag hålla mig ledig fram tills fredag. Betald ledighet är aldrig fel!

Klockan är redan halv 2 och jag har inte gjort någonting av min dag hittills. Men jag känner att det faktiskt är helt okej idag. Men man kanske ska hoppa in i duschen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0