En vanlig måndag

Första jobbdagen idag efter ungefär 2 veckors ledighet. Det var lite trögt, eller ja väldigt trögt ärligt talat! Eftersom stan är en enda stor isbana så började jag ju såklart dagen med en rejäl vurpa utanför porten påväg till bussen. Inte nog med det så var ju givetvis bussen nästan 15 min sen också. Bra start på både dagen och veckan...

Har sovit så extremt dåligt de senaste nätterna så jag börjar känna av nu hur mycket jag ligger efter i sömnen. Igår gjorde jag ett försök till att hjälpa sömnen lite på traven genom att gå ut och gå i dryga 30 minuter på isbanan. Somnade mycket bättre igår kväll så idag efter jobbet fick jag något ryck och gick hela vägen hem. Vill då berätta för er som inte vet att det är tvärs igenom hela stan, så jag är rätt nöjd med mig själv kan man ju lugnt säga.



Nu blir det sista perioden av innebandyn sen blir det nog sängen ganska så snart därefter. Jag är verkligen helt slut! Bra tecken för en god natts sömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0