Nu är det officiellt

Jag är sjuk. Har försökt att förneka det hela veckan men nu går det inte längre. Jag är verkligen genom förkyld! Jag sov till kl 12 och då kände jag att jag var tvungen att kliva upp ur sängen. Nu ligger jag istället i soffan och funderar på om man kan lyckas få maten att komma ifrån kylskåpet ner i magen om man tänker på det riktigt riktigt mycket. Men jag vet inte, tror inte jag har den powern. I alla fall inte idag, haha.

Eftersom maten fortfarande inte rört sig i kylskåpet och jag fortfarande är hungrig så tror jag att mina ben får arbeta lite idag. Man får passa på när magen faktiskt vill ha mat. Inte ofta när man är sjuk. En kopp varm o'boy skulle ju inte sitta helt fel heller. Mums!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0