Tråktisdag

Så var det tisdag.. Andra dagen på nya arbetsplatsen och jag tror jag snart lärt mig alla barnens namn på de ena avdelningen i alla fall. Ett steg framåt. Man kommer liksom inte riktigt in förrän man kan allas namn. Inge kul att kalla barnen för du.

Idag är det tråktisdag och det ska Filip och jag pigga upp med att äta pizza. Egentligen är det mer att vi inte riktigt orkar laga någon mat just idag. Det händer ju inte så ofta att vi äter pizza längre så då kan man få unna sig det en tråktisdag som denna.

Är helt slut idag också efter att ha jobbat till halv 5. Imorgon blir det halv 8 till 4 istället. En halvtimmes skillnad. Lär ju inte vara piggare imorgon vill säga, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0