Drömjobbet

Har varit på landet sen i fredags och kom hem idag för att börja ordna upp allt inför resan på onsdag. Har t.ex. rensat ut en hel papperskasse med kläder ur mina byråer. Så jag är allt lite stolt över mig själv faktiskt. Det är precis som det brukar, det är inte lika jobbigt och tar inte alls lika lång tid som man tror när man väl sätter igång. Man måste bara få tummen ur helt enkelt.

Nu på kvällen har jag sökt mitt drömjobb hos Fritidsresor. Jag har sådan tur att de annonserade om just det jobb jag alltid velat haft och de behöver fler till hösten. Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får det. Ska ju åka med Fritidsresor till Turkiet. Får utmärka mig lite där, haha.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 23:21:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0