Efter regn kommer solsken

Dagen började inte alls bra. Mamma ringde och bad mig köra in bilen till stan för hon var tvungen att åka till mormor. Hon hade blivit dålig igen och blev tvungen att åka in till sjukhuset. Hoppas du blir bättre snart igen mormor! <3

Sen måste jag passa på att avreagera mig lite. Är det bara jag som hatar egenskapen göra först och tänka sen? Jag är väldigt mycket för att planera, och det vet alla i min närhet också. Ändå återkommer denna göra först och tänka sen egenskap väldigt ofta runt omkring mig. Senast idag kom den tillbaka! Vad är problemet med att prata ihop sig och sen komma överens om något bra? Varför krångla till det så förbannat?!

För att få upp humöret lite tänker jag nu gå ut och lägga mig i solen faktiskt! Efter regn kommer solsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0