Förväntansfull

Imorgon åker jag ner till Jönköping. Där ska jag träffa tre av mina goda vänner som jag nu inte lyckats träffa på hela två år! Vi har alltid god kontakt med varandra, men just det här med att träffas hinner man inte alltid med. Så nu är det två år sen och det är på tiden att vi ses. Kvällen ska tillbringas i Gränna där Shirley ska medverka i deras allsång.

Mitt objektiv som jag beställde till nya kameran har fortfarande inte kommit och jag hoppas nu på att det kanske kan komma till nästa helg i alla fall. Idag har jag tagit mig an och försöka förstå mig på hur man ska filma. Efter att ha gjort om lite inställningar och installerat lite program på datorn för att kunna spela upp klippen så är jag nu klar med utbildningen. Så imorgon ska jag försöka filma lite. Vi får väl se hur det går.

Igår höll jag mig i alla fall till fotografering, det som jag faktiskt kan. Torsten fick vara modell igen, även fast han inte alls tycker om det. Men det är bara mer utmanande och man blir ännu gladare då man lyckas få en bild som den här!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0