Man får passa på

Kunde verkligen inte somna i natt och låg och tittade i taket till kl 3. Så jag gav mig själv lite sovmorgon i morse men har nu varit iväg och hämtat mitt pass och passade på att ta en sväng på stan. Ungefär 600 kr fattigare kom jag hem med lite kläder som jag själv tyckte att jag behövde efter min utrensning igår.

Sitter och väntar på att klockan ska bli 16.00, för då kommer Mikaela hit och vi ska åka ut till Marieberg och växla lite pengar till Turkiet och sen ta en liten sväng och se om vi kan hitta något som vi kan ha användning för där nere. Jag ska bl.a. köpa solskyddsfaktor, det vet jag! Nog för att jag ändå kommer komma hem som en kräfta, men man behöver ju inte göra det värre än vad det är, haha.

Ska passa på och röja lite under tiden jag väntar. Vad gör ni en sådan här tråkig dag då vädret inte kan bestämma sig om det ska vara fint eller dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0