Packat och klart

Nej inte riktigt än kanske. Packningen ligger framme på soffan och tar upp i stort sätt hela sittplatsen. Man tar alltid med sig för mycket så jag ska väl rensa bort lite grann kanske. Man använder ju inte så himla mycket kläder när det är 30 grader varmt dygnet runt. Det ska bli så skönt att komma iväg! Särskilt eftersom jag gått i jeans här hemma i det molniga vädret de senaste dagarna.

Har en liten paus just nu innan maten. Mamma och jag har lagat lasange som vi snart ska mumsa i oss. Har precis fixat min mp3 med lite ny musik också. Nu är bara själva frågan vart man kan tänkas ha gjort av hörlurarna till den. Men det är ett efter-maten-problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0