Som klippt och skuret

Hade en jättetrevlig lunch idag med Malin och Linnéa! Det märks att vi inte träffats på ett tag för vi hade mkt att ta igen. Munnarna gick i ett, haha.

Efter lunchen begav jag mig till frisören för att bli lite uppfräschad. Håret hade ju som sagt tagit lite stryk av allt sol och bad i Turkiet. Men nu går det att reda ut igen, härligt! Min frisör Emelie använder mig ibland som lite försökskanin, och så även idag. Hon vet att hon får göra vad hon vill när det gäller styling så idag blev det lockar. Men inte vilka lockar som helst. Det är som vågor som hon gjort med plattången. Jag vet inte ens hur jag ska förklara hur hon gjorde det. Häftigt var det i alla fall.

När jag kom hem kunde jag ju inte hålla mig ifrån kameran speciellt länge, så jag var ute och tog lite kort. Eftersom ingen ville ställa upp som modell, inte ens katten, så tog jag lite kort på mig själv.





Tog också lite kort på naturen runt omkring där jag bor. Fick i alla fall två bra bilder!





Kommentera jättegärna vad ni tycker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0