Sommarkrysset

I lördags var jag och Rhianna på Gröna Lund. Det var planerat sen väldigt länge tillbaka att vi skulle åka dit, men det blev ju ännu roligare när jag senare fick reda på att Shirley skulle vara med i sommarkrysset på just den dagen! Så vi blev ju så klart kvar och såg på det.

Efter att ha åkt en hel del olika åkturer så började i alla fall jag känna mig lite lätt illamående. Så vi bestämde oss för att sätta oss och kolla på repet inför sommarkrysset istället. Då fick vi även sällskap av Jennifer och hennes kompis Sara :)





Efter att ha suttit ner en stund så kändes magen och illamåendet lite bättre. Vi hade passat på att äta lite också och det var kanske precis vad magen behövde. Så fick vi ju oss en snabb pratstund med Shirley också och det gör ju ofta det mesta känns mycket bättre :) Vi passade på att åka lite mer och sen helt plötsligt var kl 19:15 och vi började röra oss mot scenen igen. Vi fick jättebra platser precis vid scenen. Lite jobbigt att stå och min rygg fick ta ganska mkt stryk, men det var det värt. För så bra bilder som jag fick, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Hoppas ni tkr detsamma nu bara, haha.

Jag väljer nog att ladda upp bilderna i minatyrer så kan ni få se flera. Bara att klicka på bilderna så får ni upp bilderna i större format :)

   
   
    

Vi träffade också Shirley en snabbis efteråt, men hon hade bråttom iväg till stackars Vilja som längtat efter mamma i flera timmar. Men vi hann så klart ta lite kort också.


Shirley och Rhianna :)


Jag och Shirley!

Tack för en till oförglömlig kväll! Extra stort tack till Shirley, Rhianna, Jennifer och Sara! Stor KRAM till er! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kram till dig också! Och TACK för de jättejättefina bilderna :-)

2011-07-24 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0