Vår lilla knäppa katt

Jag begravde mina sorger tidigare idag och åkte först med mamma och Fredrik med Torsten till veterinären. Han blev dålig under tiden engelsmännen var här, så när vi åkte till Stockholm så stannade mamma hemma med honom. Så idag blev det en tripp till veterinären med honom, även om han mår bättre, för att kolla så det inte var något allvarligt. Men det visade sig bara att Torsten hade blivit knäpp och fått för sig att få en släng av anorexia, haha. Nejdå men tydligen så hade han inte tyckt om att vi lämnade honom på landet och för att visa sitt missnöje slutade han helt enkelt att äta. Knäpp katt tänkte vi, men det var tydligen vanligt hos katter. Annars är han en mycket udda katt i vanliga fall också...

Senare bestämde jag mig för att pigga upp mig själv lite extra och åkte därför för att kolla på en ny kamera som jag så länge velat ha. Så idag slog jag till helt enkelt. Efter att ha varit och kollat på underverket på lite olika affärer så slog jag till och köpte till slut en Nikon D5100 med ett 18-55 mm objektiv till. Har nyss beställt ett 55-300 mm objektiv till också så nu är flickan nöjd! Slängde med ett lite större minneskort också när jag ändå var på shoppinghumör, så nu ska här fotas!


Vår 9,5 kilos katt med anorexia, haha! (tagen med nya kameran!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0