Arlanda

Igår åkte jag och Natalie och hämtade Johan och My på Arlanda. Det var jätteskönt att Natalie följde med för jag vet inte hur jag skulle hittat annars. Vi tog ju några små omvägar skulle man kunna kalla det. Man skulle också kunna säga att vi såg oss omkring i miljöerna runt omkring.

Natalie tog med sig en bok om en massa olika resmål som vi underhöll oss med när vi väntade. För trots lite felkörningar så fick vi vänta i lite mer än en timme på dem borta på långtidsparkeringen. Det fick mig ju att längta ännu mer efter att få komma utomlands igen. Har inget planerat än men har kollat på resor idag.

Tror ni jag kan övertala min mor om att åka med hit?
http://www.fritidsresor.se/boka-resa/HotelAbout.aspx?q=aa791992ebf74a0bab80c590cc5006a7
(gick inte att ladda upp bilder för tillfället)



Verkar inte som att någonting funkar just nu, varken länkar eller bilder. Får försöka uppdatera lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0