En märklig vecka

Den här veckan har varit en väldigt ovanlig vecka. Inte nog med att jag varit helt ensam hemma, jag har knappt inte behövt jobba något heller. Jag har bara jobbat i tisdags, sen jag har varit ledig resten av tiden. För vissa låter detta lite oroväckande och ni tänker säkert på pengar då, men det är ingen fara. Jag får lön ändå, det är det som är det bästa.

Ledigt idag igen då. Nu börjar fantasin ta slut på vad man egentligen ska hitta på i detta tråkiga väder. Fick precis sms från Ritz att jag har blivit deras VIP gäst nu igen. Det roliga är att jag har aldrig satt min fot där och ändå så är jag en så viktig person för dem. Jag och en kompis kommer in gratis. Det låter ju trevligt,  men ikväll blir det lugnt. Ska upp och hämta Johan och My på Arlanda imorgon förmiddag så då gäller det att vara fräsch.

Nej man ska inte klaga över ledighet så nu ska jag göra mig i ordning och hitta på något faktiskt. Låter inte som en allt för dum idé iaf.


Tänk om det ändå kunde vara det här vädret utanför fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0