Midsommarafton

Jag har varit på landet sen midsommarafton så jag tänkte uppdatera lite sen dess.

Självaste midsommarafton började på Kårstaö där det varje år är midsommarfirande för allmänheten. De gör en vacker midsommarstång och ställer upp med lite olika roligheter. Förr hade de alltid kobingo, men eftersom kossorna inte längre finns har hästarna tagit över. I år fick man satsa på en hink och den hink som stod kvar sist vann. De hade även ett badkar fyllt med vatten och så skulle man gissa hur många liter badkaret innehöll. Den stationen hade jag och Natalie hand om.


Natalie gjorde en jättefin midsommarkrans av endast prästkragar.


Den fina midsommarstången.

Efter midsommarfirandet där åkte jag ut på landet och har tillbringat hela helgen där. Lite fler bilder från landet kommer i ett senare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0