Ögonfluss

Det är så typiskt när man inte haft jobb på flera dagar, så blir man sjuk. Jag bara undrar, vart kom bacillerna ifrån? Har inte varit i kontakt med barn på dagis sen i tisdags. I för sig har jag både träffat Svea och Natalies lillasyster Elina. Men men..

Ringde och sjukanmälde mig i morse och de lät väldigt förvånade över att jag gjorde det. Jag kunde ju varit ful och väntat och sett om de skulle skicka iväg mig någonstans och då sagt att jag var sjuk i så fall. För hade de inte ringt hade jag ju haft lön idag. Men jag hade inte samvete till det. Så halv sju ringde jag dem, tydligen helt i onödan.

Mår egentligen inte så speciellt dåligt, men ögonfluss smittar ju som bara attan. Så jag tänkte underhålla mig på avstånd från alla andra människor på denna jord och åka iväg med sopsorteringen. Det är ju fint väder ute idag så där lär det väl inte vara så mycket folk. Och är det de så har de valt fel dag att åka dit, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0