Shopping

Efter att ha solat halva dagen blev det lite för mycket av det goda så jag och Linnéa tog en sväng förbi Marieberg. Jag fick allt med mig lite saker hem. Jättebra grejer inför resan på onsdag.


Linne från Bikbok, 99 kr
Bikini överdel från Team Sportia, 149 kr
Bikini underdel från H&M, 79 kr
Klänning från H&M, 99 kr

Märkte inte förrän jag kom hem att det blev en väldigt rosa shopping, haha. Men jag är nöjd!

Nu ska jag fortsätta och kolla på "Sommar med Ernst". Han har mycket påhitt för sig. Jag brukar inte gilla allt han gör, men endel grejer är riktigt snyggt faktiskt. Han är mer populär hos mor min faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mysig dag hade vi, tack Anna <3 och du.. rosa är fint haha!!

2011-06-30 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0