Smaklig måltid!

Första riktiga inlägget nu då. Hej och hå, nu kör vi!

Sitter just nu i soffan och bara slappar. Har precis svalt den otroligt goda måltiden jag gjort till mig själv. Efter att ha levt helt ensam i 5 dagar så börjar man få kläm på det där med mat, städning och tvättning. Men kan slå vad om att så fort resten av familjen kommer tillbaka så kommer kunskaperna försvinna med vinden. Det brukar kunna bli så.



Det finns verkligen ingenting bra på tv just nu. Funderar på att sätta på en film, men risken finns att jag somnar mitt i den. Har i för sig en skiva med "The big bang theory" serien på, nya avsnitt. Det skulle man kunna sätta på och glo en stund på. Det får nog bli det.

Har jag tur är jag ledig imorgon. Då blir det en tur förbi Arboga och hälsa på mormor. Men bara för att jag satt upp dessa planer nu så kommer de väl ringa imorgon bitti. Jag gissar på halv sju! Men det återstår att se imorgon bitti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0