Sola och bada

För någon timme sen såg inte vädret så lovande ut för sol och bad, men nu börjar det ordna upp sig. Sitter och väntar på Linnéa som ska komma hit så ska vi ta oss iväg och sola och bada lite. Funderar på om vi ska ta en tripp till Frövi eller Nora, där har de fina badplatser. Man börjar tröttna på lilla lången faktiskt. Men vi får se vad det blir.

I eftermiddag ska jag nog försöka ta mig in till stan och hämta mitt pass. Fick ett sms igår om att det var klart, men det fanns ingen tid att hämta det då. Vill inte egentligen veta hur ful jag blev på detta pass. Fick en liten glimt när jag tog det och man ser ju ut som en liten brottsling. Till och med jag gör det. Men men, man visar ju inte upp det så otroligt många gånger om året faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0