Jag finns för dig!

När hela världen rasar för en nära vän behöver hon någon som hjälper en att bygga upp den igen. Särskilt efter att just denna vän hjälp mig att bygga upp min värld när den bestämde sig för att rasa. Det är så lätt att sitta och gräva ner sig själv och tycka så himla synd om sig, men ibland finns det dem som faktiskt har det så himla mycket värre! Ibland är livet så fruktansvärt orättvist så det går inte att förklara!

Jag sitter med gråten i halsen, för jag vet precis vad denna vän går igenom. Det är en sådan fruktansvärd smärta som ingen annan än de som varit med om det förstår hur det verkligen känns! Men det är inte läge nu att återfå dessa känslor, för nu är det jag som ska finnas där! Jag finns här vännen, och jag kommer alltid finnas här för dig! ♥

Jag älskar dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0