Så var det det här med halloween

Den här helgen har skapat stor förvirring. Inte nog med att vi byter från sommartid till vintertid (eller normaltid om man nu ska vara sådär super korrekt), utan halloween ska blandas in också. Här skapades egentligen den stora förvirringen. Vi har haft häxor, spöken och jag vet inte allt vad det var här den här helgen, men alla på olika dagar. Första gänget kom under lördagen, sedan ett uppehåll under söndagen (då jag själv trodde var the day), för att sedan få besök av ett sista gäng under måndagen. Har även under dagen idag sett folk skriva på facebook att halloween är idag! Den enda dag som jag faktiskt helt kan ta bort är idag, då jag vet att idag är Allhelgonadagen, vilket är något helt annat!

Då återstår bara frågan, när hade varit den rätta dagen att gå bus eller godis?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0